máj
16

Hello stranger

Címkék: stranger | Szerző: szexesbudapest | 10:18 pm

 Tél volt, mégis 12 fok. Annával sétálgattunk a Via del Corso környékén. A Karácsony díszei bevilágították az egész várost. A pici, szűk, macskaköves utcákon hófehér égők világítottak mindenütt :)
A kerthelyiségek pedig nyitva voltak, dacolva az időjárással. 
A zene, a bor, vagy csupán az olaszok temperamentuma lehetett az, ami azonnal magával rántott.
 
Már kissé becsípve caflattunk a Pza. del Popolo felé -éjfélkor tűzijáték, pezsgőbontás, miegymás.
Elhaladtunk egy elegáns étterem mellett.. itt persze nem volt kerthelyiség. Volt viszont magas, jóképű olasz, mellette ült decensen szőke (igazi karót nyelt kóró) barátnője, szemben pedig egy másik pár. Négyes randi. Szuper :)

Ezt a megállapítást a másodperc töredéke alatt szűrtem le, így mire tudatosult bennem, hogy micsoda hím díszeleg a "kirakatban", már elhaladtunk az étterem előtt.
Abban a pillanatban megszorítottam Anna karját.
- Menjünk csak vissza..! 
 
- Mi történt?
- Láttad amit én láttam?!
- Na muti :)

Visszamentünk.. a pasi észrevett, rákacsintottam, a kezem a számhoz emeltem és hatalmas lendülettel küldtem egy csókot felé. (komolyan, mit egy hatvanasévekbeli filmben) :)))))
Felállt (ekkor a barátnője pupillái mintha kitágultak volna), elmosolyodott..
- Ciao bella..!

Én pedig nagy megelégedéssel konstatáltam a dolgot, amikor elhaladtunk.
Anna: - Nem vagy eszednél! 
 
- What happens in Rome, stay in Rome :)

It was my pleasure.... ! :))))

A bejegyzés trackback címe:

https://szexesbudapest.blog.hu/api/trackback/id/tr671125766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása