máj
11

Blondie

Címkék: autó gumi pasik szőkék | Szerző: szexesbudapest | 11:11 am

Hétvégi sztorizgatás alkalmával merült fel az alábbi történet, ami Christie barátnőmmel esett meg nemrég:)

               Fő vonal:  Férfiak kontra ártatlan szőkék -és a know how
 
"A legjobb ha ártatlan, sebzett naív „szőke nőnek” játszuk meg magunkat, még ha nem is így van –ha pedig így van – egy percig se titkoljuk!
 
Kérjünk segítséget, vagy csak csináljunk úgy mintha segítségre szorulnánk:
 
Van egy öreg rozzant nagykorú autóm…mazda (reklám helye) :) minekután sikerült egy aprót koccannom, a motorháztetőt fehérről feketére kellett váltanom –igazi angyali kontra ördögi színek, naív szőke soförrel…aki hangsúlyozom: LÁTSZÓLAG vezetni sem tud (természetesen, egyébként qrva jól vezetek). Kell ennél több egy férfinak?????
A választ szinte azonnal mengakaptam, miután tavaly az egész nyaram azzal telt, hogy úton útfélen mindenki felajánlkozott alkatrész beszerzésre, ill. ajánlottak nagyon jó autószerelőket. Pénz hiányában kedvesen megköszöntem a felajánlásokat, de tudtam, ha rám szakad a bank, akkor is inkább költök az én kis szakadt autómra-aminek annyi lehetőséget köszönhetek…
Nem az ő hibája, hogy csak pattanásosaknak jutott eszébe!
Szóval öreg autó tuti siker!!!! Nem is beszélve arról, ha esetleg lerobbansz…vagy egy magas szőkével/barnával koccansz! :) -bár sajna nekem eddig csak „kitartott” nőkkel sikerült…:(
..és persze amikor egy autószerelő vetette ki a hálóját rám…vagyis a kocsim gumijára.. :))) Mit csinált? Leeresztette, hogy mindenképp szóba álljak vele.
Én pedig azt hittem az én figyelmetlenségem miatt történt :P és bummm….
Mégis naívak vagyunk, talán nem is kell annyira rájátszani! De hát így szeretnek minket, és meg is értem! :)"

A bejegyzés trackback címe:

https://szexesbudapest.blog.hu/api/trackback/id/tr111114624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása