Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
máj
10

 Pedig imádok játszani. Főleg ha egy magas barnáról van szó. :)

Első randi. Mégis a legdögösebb babydollom van rajtam. Igen, csipkés harisnyakötővel. ..és igen, a kis fekete alatt ;)

Épp az utolsó csattot fűztem be a tűsarkúmon, amikor megérkezett a lakásomhoz. Kiléptem az ajtón, és ott állt előttem. Elegáns volt és szexis. Őrülten. Az a típus, aki ha megáll előtted és rád néz, azonnal beleszeretsz.

Nem hozott óriási virágcsokrot, nem volt negédes, és nem bókolt émelyítően. Azt viszont pontosan tudta, mitől döglik a légy. Végigsimította a vállam, kissé magához húzott.. az illata finom volt, és visszafogott.. hozzám simult, mélyen a szemembe nézett.. és nem sokon múlt, hogy a puszi ne a szokásos helyre menjen :)) Fogd vissza magad, kislány -gondoltam ;)) már csak azért is, mert ugye várni az élvezetre maga az élvezet ;))

Aperitif, előtte egy jó kis étterem, majd belevetettük magunkat az éjszakába. Pezsgés-vibrálás, csókok.... és egy percre sem vette le rólam a szemét. :)

 Aztán az éj közepén Christian: 

"Két lehetőségünk van drágám, táncolunk még egyet és aztán hazaviszlek hogy kipihend magad.

Vagy most elindulunk, felbontunk egy üveg bort és nálam folytatjuk az estét."

Hosszas (2 perces) gondolkodás után úgy döntöttem, hogy túlságosan be vagyok csípve ahhoz, hogy egyedül bogozzam ki magam a harisnyakötőmből, szóval.. :))

"Figyelj ide kedvesem, fáradt vagyok, és eléggé fejembe szállt a pezsgő. Pihenésre van szükségem.

De akár csinálhatnánk együtt is."

Hát így jutottam el először Disneylandbe. És tudjátok mit? Még élveztem is! ;))

Hogy milyen volt? Őrületes.

És hogy felhívott-e másnap? Harmadnap és azután is ;) 

Tehát. Az etikett azt mondja, légy jókislány, légy elérhetetlen és várd a királyfit.

És mi történik ha nem jön a királyfi? A királykisasszony hozzámegy a hét törpéhez?

Ugyanmár, ha az etikett szerint cselekszem (és azt válaszolom, drága, vigyél haza, fáradt vagyok) sosem tudom meg, mi lett volna HA...., arról nem is beszélve, hogy  talán sosem tudom meg milyen az összes többi királyfi ;)

Egyetemes igazság, hogy csak úgy szabadulhatunk a kísértéstől, ha engedünk neki. Oscar tudott valamit ;) Elvégre ez a 21. század, ugyanazt tehetjük, amit a pasik, de még mindig akadnak, akik úgy gondolják,  a férfiaknak mindent szabad, a nőknek pedig semmit. Az a tény viszont, hogy időnként szereted elveszíteni a fejed, még korántsem jelenti, hogy hivatásszerűen űzöd az ipart! :)

 

Francesca

A bejegyzés trackback címe:

https://szexesbudapest.blog.hu/api/trackback/id/tr701112977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása