máj
11

 Nos kevés férfi ismerheti jobban a nőket mint…. maguk a nők! Vannak akik azt hiszik ismernek minket, és vannak akik a „nőket nem lehet kiismerni” kultuszára  hivatkozva érdektelenné válnak a női lélek megértésére. És kész , itt a témát le is zárják. „Nem értem őt”-ezzel a mondattal fejezik be a beszélgetést barátjukkal, ha nagy ritkán felmerül a „mi van az asszonnyal" téma. Nem filozofálnak a kapcsolati krízisekről, de még a hajj de szerelmes vagyok monológokat is ritkán verik nagy dobra.

Mi viszont??A fodrásznál, körmösnél, kozmetikusnál, masszőrnél, az edzőtermi öltözőn át a munkahelyünkig mi nők, egyből elkezdünk női témákról beszélgetni. Rendszres találkozások alakalmával kiteregetjük egymásnak a szennyest is…de a legpiszkosabbakat!!!! Ennek is köszönhető, hogy tovább élünk…Jnem fojtjuk magunkba ha bajunk van, és ha a párunk egy érdektelen fatökű.....nos azért vannak a jóbarátok(nők)J! A szexet sem hagyjuk ki a témából, sőőőt!

Húszas éveinket taposva elsődleges téma. Nemrég megnéztem a Spancserek c. filmet egy randi alakalmával. Az első tíz perc választ ad a „mi a francot tudsz ennyit beszélgetni a barátnőiddel” című kérdésre, amit a pasid tesz fel amikor meglátja a telefonszámládat. A történet úgy kezdődik, hogy egy lánynak megkérték a kezét, és rögtön fel is hívta egyszerre két barátnőjét is (made in Hollywood-konferencia beszélgetésJ) kihangosítva – mellette pedig ott ült újdonsült vőlegénye.

- Képzeljétek megkérte a kezem!!

- Barátnő 1.: -És mit válaszoltál?

- Hát igent mondtam!

- Barátnő 2.:  - Jól döntöttél, azt a pasit, aki heti négyszer kinyal meg kell tartani!!!JJJ

És ebben a szituban a barátnőim is pont ugyanezt mondták volnaJJJ

 

Hiszen a szex alapvető érzelem közvetítő eszköz…egy pasi tud hazudni (szavakkal-szeret-nem szeret), félreérthetjük a pillantásaikat, letagadhatják barátnőiket, családi állapotukat..stb. Minden ami verbális kommunikáció tanulható befolyásolási eszköz, amire –jó esetben- utólag veszünk tudomást, és visszaemlékszünk: basszus, ezért mondta, hogy kupi van nála, és csak ezért nem visz fel magához!:) Minden nő ugyanarra vágyik…megértésre törődésre, és hogy csodálják! Nem hangzik bonyolultan mi?Pedig  a gyakorlatban mission impossible–nak tűnik, ami a filmvászonból kilépő Tom Cruise-nak is megoldatlan feladatot jelentett. Nos ha kérdésed van egy férfihoz, ha lefekszel vele, és figyelsz biztoshogy  választ kapsz.

Mi történik, ha valaki elklezdi mesélni a pasimmal kezd kihülni a kapcsolatunk sztorit, megkérdezzük ez miben nyilvánul meg, és a válasz első (de tuti dobogós helyen):

 Már alig szexelünk…és az is milyen?egyre szarabb…mondhatnánk így is. Sokunkkal megesett ez már, -és mintha a falnak beszélnék- amikor próbáljuk felvázolni aranyosan, kedvesen a problémát kedves párunknak. Ha nemis hűl ki teljesen a szerelem, a szex egy idő után biztosan! Mért? Miért nem tudják a férfiak értékelni azt ami van? Nem is kell minden egyes alkalommal nekiesni a másiknak őrült szenvedéllyel, rendben van, hogy a dolgos hétköznap végén csak egy kenetlevételhez hasonló, előjátéknak sem mondható valamire képesek…no de mindig, kivétel nélkül??? Meg kellene tanulniuk élvezni a szexet..igen a szexet, mert ők leszűkítik a bedugom majd kihúzom mechanizmusra. Nem vagyok egyedül azzal a véleménnyel, hogy jobbnak nevezem azt a szexet, amikor el sem megyek, viszont olyan szenvedély és tűz jellemzi, hogy beleszédülök, mint azt a fajta szexet, ami alatt ugyan elélvez az ember, de semmi érzelem nincs benne.

Könyörgöm…elélvezni az ember  egyedül is tud!!

Én személy szerint ha valakit kívánok, akkor nem csak azt akarom, hogy belémhatoljon…kívánom, hogy kívánjon…és ne csak a szexet, hanem engem! A kettő között óriási különbség van!Ha engem kíván, ahogy én is őt, azt csinálja mint én…én spec. akkor végigcsókolgatom mindenhol-és csak legutoljára „ott” . Hiszen azon kívül annyira sok testrésze van még az embernek…pasik mindig beszűkülnek a lógójukra, és a mi barlangunkra. Ha én elkezdem csókolgatni, azt akit kívánok…hát nem ott kezdem..és sokszor annyira  felhúztam exeimet , hogy nem is igényelte, hogy lejjebb is menjek.

Figyelni kell mindenre..az illatra, a tapintásokra, a látványra.. és minden ami tetszik meg kell érinteni ..de abban a pillanatban.

Pl. ráméztem az exem nyakára, nem csak megjegyeztem magamban, hogy jaj de tetszik, hanem megszimatoltam, majd megpuszilgattam. Keresni kell a szép részeket.:) A selymes bőrrészt, a pihéset, borostásat….bármi ami egy pillanatra megfog minket, fogjuk meg mi is a pillanatot-és az ilető grabancát isJ . Viszonzásként én  is ezt várnám, de jó esetben az első egy két alkalmat leszámítva rendszerint hiába. Legtöbbször ráadásul azt sem hagyták , hogy megmutassam mit szeretnék.

Sikerült azonban egyszer egy nálam fiatalabb férfival „megismerkednem”…nem volt vele gond, a csípőjét nagyszerűen tudta irányítani. Az előjátékot azonban nem. Így elkezdtünk játszani..tanárnéniset…Mutattam a feladatot, majd aztán ő csinálta rajtam…ha nem, vagy nem jól -büntit kapott: nem csináltam semmitJ. Istenien működött a dolog, abszolút magamra tudtam hangolni, és harmadszori óralátogatása után mester és tanítványa partnerek lettek!

Negyedik nem következett, hogy miért az most nagyon hosszú lenne elmesélni, de egyébként annál érdekesebb! Talán majd egyszer azt is elmesélem. Viszont azóta is arra vágyom, hogy valakinek sokadszori alkalom után is- végre tanítani se kelljenJ.

 

Julia

A bejegyzés trackback címe:

https://szexesbudapest.blog.hu/api/trackback/id/tr831115332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása